Autor Wątek: Sony 2 nieudane naprawy laptopa  (Przeczytany 966 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline mbw

  • Swojak
  • ***
  • Podziękowań: 2
Sony 2 nieudane naprawy laptopa
« dnia: Poniedziałek, 26 Listopad 2012, 22:06 »
Witam,
Prawie dwa lata temu w grudniu kupiłem laptopa Sony Vaio w Warszawskiej . Był to zakup rzędu 3 tysięcy złotych. Po około roku, w komputerze popsuł się touchpad oraz samoczynnie zmieniała się rozdzielczość ekranu. Objawiało się tym, że odchodząc od komputera, komputer wygaszał sie, i gdy wróciłem i poruszyłem myszką rozdzielczość była zmieniona, dwa duże paski po bokach. Trzeba było wchodzić do panelu sterowania i  zmieniać. Przywracanie systemu nic nie pomagało.  Jako, ze komputer jest moim narzędziem pracy nie mogłem sobie pozwolić na kolejne oddanie go do serwisu. Oddalem go we wrzesniu tego roku, zaznaczyłem, że nie zreperowali zmiany rozdzielczości, oprócz tego tym razem  drugą usterką było to, że podczas przywracania systemu komputer sie zawiesił. Chciałem, żeby mi wgrali system. Po dostaniu laptopa z powrotem, usterka zmiany rozdzielczosci nie została naprawiona.  W zwiazku z faktem, ze za miesiac mi sie konczy gwarancja, chcialem rozwiazac ten problem przed tym terminem. Zadzwoniłem dzisiaj do Sony, zrobiłem awanturę, pani powiedziała, że może napisać pismo do przełożonych o tym, że chce zwrotu pieniędzy, ewentualnie nowego laptopa.  Zgodziłem się. Po 10 minutach telefon, od Sony, od tej pani, ze rozmawiala z przelozonymi i trzeba zrobic diagnostyke i dopiero potem mozna takie pismo napisać. Nie zgodziłem się, wtedy dostałem odpowiedz ze Sony w takim wypadku nic nie moze zrobić. Diagnostyka wiązała by się z kolejnym 10 brakiem laptopa.  Co proponujecie zrobić? Chciałbym jakoś załatwić tą sprawę? Bo już mnie naprawdę męczy to użeranie się. Czy musze oddawac w swietle prawa laptopa do diagnostyki po 2 nieudanych naprawach zeby żądać pieniedzy/laptopa? 

Offline mobi

  • Administrator
  • Core
  • *****
  • Podziękowań: 351
  • HTC Wizard/HTC HD2/HTC Kaiser/SGS3/HTC ONE E8
Odp: Sony 2 nieudane naprawy laptopa
« Odpowiedź #1 dnia: Poniedziałek, 26 Listopad 2012, 23:41 »
Nie ma co gdybać, zadzwon do Federacji konsumentów, tam ci powiedzą co i jak. Tylko występuj jako osoba fizyczna.