Autor Wątek: HTC Touch Dual™  (Przeczytany 3179 razy)

Online mobi

  • Administrator
  • Core
  • *****
  • Podziękowań: 351
  • Wizard/HD2/Kaiser/SGS3/HTC E8/HTC 10/Xiaomi MiA1
HTC Touch Dual™
« dnia: Wtorek, 02 Październik 2007, 23:15 »



Offline utak3r

  • Global Moderator
  • Core
  • *****
  • Podziękowań: 140
  • Samsung Note 4
Odp: HTC Touch Dual™
« Odpowiedź #1 dnia: Wtorek, 02 Październik 2007, 23:19 »
Widziałem jeszcze na tajwańskiej stronie...
ufff.... 370 funtów... ekhm.

forum.mobione.pl - Android - Windows mobile - modyfikacje

Odp: HTC Touch Dual™
« Odpowiedź #1 dnia: Wtorek, 02 Październik 2007, 23:19 »

Online mobi

  • Administrator
  • Core
  • *****
  • Podziękowań: 351
  • Wizard/HD2/Kaiser/SGS3/HTC E8/HTC 10/Xiaomi MiA1
Odp: HTC Touch Dual™
« Odpowiedź #2 dnia: Wtorek, 02 Październik 2007, 23:21 »
tia, czas chyba pojechac do Ladka i zaczac zarabiac we funtach klakow



forum.mobione.pl - Android - Windows mobile - modyfikacje

Odp: HTC Touch Dual™
« Odpowiedź #2 dnia: Wtorek, 02 Październik 2007, 23:21 »

Offline utak3r

  • Global Moderator
  • Core
  • *****
  • Podziękowań: 140
  • Samsung Note 4
Odp: HTC Touch Dual™
« Odpowiedź #3 dnia: Wtorek, 02 Październik 2007, 23:25 »
lol....
Akurat ostatnimi czasy często bywam w Lądku... Lądku Zdrój  :haha:  akurat kończę tam wdrożenie :)

melhiore

  • Gość
Odp: HTC Touch Dual™
« Odpowiedź #4 dnia: Wtorek, 02 Październik 2007, 23:26 »
Ja zapraszam... Tylko dlatego, ze tu zarabiam to mam Kaisera i zanosi sie na to, ze sprezentuja mi iPhone za FREE w najblizszej przyszlosci... Da sie tu przezyc... :)

Online mobi

  • Administrator
  • Core
  • *****
  • Podziękowań: 351
  • Wizard/HD2/Kaiser/SGS3/HTC E8/HTC 10/Xiaomi MiA1
Odp: HTC Touch Dual™
« Odpowiedź #5 dnia: Wtorek, 02 Październik 2007, 23:28 »
nie ma Londyn, jest tylko Lądek Zdrój

Cytuj
Da sie tu przezyc...

tekture to ja moge i tu jesc ;) (wiem, wiem sa juz polskie produkty)
a i maja tylko na myszach napoje



Offline Chester

  • Global Moderator
  • Core
  • *****
  • Podziękowań: 26
  • Sprzęt: SGSIII
Odp: HTC Touch Dual™
« Odpowiedź #6 dnia: Wtorek, 02 Październik 2007, 23:52 »
Ja zapraszam... Tylko dlatego, ze tu zarabiam to mam Kaisera i zanosi sie na to, ze sprezentuja mi iPhone za FREE w najblizszej przyszlosci... Da sie tu przezyc... :)

To może Melhiore jak dostaniesz tego iphona to sprezentujesz mi kaisera:D:D:D
Prawdziwy mężczyzna nie je miodu, tylko żuje pszczoły...

Offline utak3r

  • Global Moderator
  • Core
  • *****
  • Podziękowań: 140
  • Samsung Note 4
Odp: HTC Touch Dual™
« Odpowiedź #7 dnia: Środa, 03 Październik 2007, 00:12 »
To może Melhiore jak dostaniesz tego iphona to sprezentujesz mi kaisera:D:D:D

akurat imho źle trafione :P  jak już, to mógłby Ci tego iphona oddać, zostawiając sobie kaisera... iphone to taki... mp4 player z funkcją telefonu :/

melhiore

  • Gość
Odp: HTC Touch Dual™
« Odpowiedź #8 dnia: Środa, 03 Październik 2007, 09:31 »
To może Melhiore jak dostaniesz tego iphona to sprezentujesz mi kaisera:D:D:D

akurat imho źle trafione :P  jak już, to mógłby Ci tego iphona oddać, zostawiając sobie kaisera... iphone to taki... mp4 player z funkcją telefonu :/


I tu sie zgadzam, Kaisera to ja bym napewno nie oddal... A jesli chodzi o iPhone to juz ma "biorce" - moja Pani sie nim zainteresowala chyba, bo ladny jest - znaczy nie nadaje sie do niczego specjalnego.... :)

Offline Chester

  • Global Moderator
  • Core
  • *****
  • Podziękowań: 26
  • Sprzęt: SGSIII
Odp: HTC Touch Dual™
« Odpowiedź #9 dnia: Środa, 03 Październik 2007, 09:39 »
no i dlatego kaisera  ;D ;D ;D ;D ;D hehe
qrde studencik musi iśc do roboty i pozwoli sobie na kaisera:D
Prawdziwy mężczyzna nie je miodu, tylko żuje pszczoły...

forum.mobione.pl - Android - Windows mobile - modyfikacje

Odp: HTC Touch Dual™
« Odpowiedź #9 dnia: Środa, 03 Październik 2007, 09:39 »