Autor Wątek: Ustawienia A2DP rozwiazywanie problemu  (Przeczytany 1991 razy)

Offline bern

  • Swojak
  • ***
  • Podziękowań: 2
  • iZabawka 3G, htc diamond, eee 1201n
Ustawienia A2DP rozwiazywanie problemu
« dnia: Niedziela, 12 Sierpień 2007, 21:03 »
racja - pomylilem sie - mialem na mysli 2.78

powiem tak... eureka :)
rom po zainstalowaniu caba do a2dp od zokiego zachowuje sie dokladnie jak nbd 7.8 (oczywiscie pod katem a2dp)
wykrywa prawidlowo sluchawki jako wireless stereo ale jest tylko opcja "set as handsfree" ale... wystarczylo w moim przypadku wylaczyc sluchawki po sparowaniu i wlaczyc spowrotem i juz sie same wlaczaja jako a2dp (opcji dalej nie ma ale po co mi to menu skoro z niego nigdy nie korzystalem...)

w rejestrze pojawia sie jointstereo=1 samplerate=48000 i bitpool=56 (ostatnie skasowalem)
graja sensownie i hmm.. wlaczony gsplayer (ktory nie obsluguje avrcp niestety..) ie, batterystatus i kupe jakis programikow ktorymi sie bawilem i mam 30mb ramu jeszcze :)


tylko nie rozumiem dlaczego mi nodata nie dziala... nie jest mi zupelnie potrzebna (dla oszczednosci wylaczam radio na stale bo i tak lacze sie przez bt) ale i tak mnie to dziwi
« Ostatnia zmiana: Poniedziałek, 13 Sierpień 2007, 14:34 wysłana przez bern »

nothin

  • Gość
Odp: Ustawienia A2DP rozwiazywanie problemu
« Odpowiedź #1 dnia: Niedziela, 12 Sierpień 2007, 21:13 »

co do nodata...
nieraz mówiłem, ze jesli nie masz skonfigurowanego połaczenia gprs, NODATA zawsze wychodzi z błędem.
tak było zawsze i tak będzie ciągle....i bardzo dobrze - 100% pewności określenia, czy mamy juz konfig gprsu. spójrz na to pod tym kątem..
« Ostatnia zmiana: Wtorek, 14 Sierpień 2007, 17:33 wysłana przez nothin »

forum.mobione.pl - Android - Windows mobile - modyfikacje

Odp: Ustawienia A2DP rozwiazywanie problemu
« Odpowiedź #1 dnia: Niedziela, 12 Sierpień 2007, 21:13 »

Offline bern

  • Swojak
  • ***
  • Podziękowań: 2
  • iZabawka 3G, htc diamond, eee 1201n
Odp: Ustawienia A2DP rozwiazywanie problemu
« Odpowiedź #2 dnia: Niedziela, 12 Sierpień 2007, 21:17 »
aaaa to wiele wyjasnia z nodata :) umknelo mi a nie szukalem bo jak mowie - nie uzywam
no a2dp dziala formalnie rzecz biorac - jakosc zadowalajaca choc chyba zabawie sie w porownanie rejestrow z nbd81 i z tym cabem.
no ale byc moze sa sluchawki ktore wymagaja ustawienia przez menu a tego sie zrobic nie da - zaraz sprawdze na drugich czy dziala.
« Ostatnia zmiana: Niedziela, 12 Sierpień 2007, 22:04 wysłana przez mobi »

forum.mobione.pl - Android - Windows mobile - modyfikacje

Odp: Ustawienia A2DP rozwiazywanie problemu
« Odpowiedź #2 dnia: Niedziela, 12 Sierpień 2007, 21:17 »

Offline mobi

  • Administrator
  • Core
  • *****
  • Podziękowań: 351
  • Wizard/HD2/Kaiser/SGS3/HTC E8/HTC 10/Xiaomi MiA1
Odp: Ustawienia A2DP rozwiazywanie problemu
« Odpowiedź #3 dnia: Niedziela, 12 Sierpień 2007, 22:06 »
jezeli mowicie o cabie z tego watku:
http://mobione.pl/forum/index.php/topic,371.msg3911.html#msg3911

to sprawdzilem wpisy w rejestrze z PF 2.2 i sa takie same, ale pliki sa rozne
na wszelki dam zalacznik z samymi plikami, to mozna sprawdzic, czy z nimi nie bedzie lepiej

BTW
przenioslem te dyskusje do nowego tematu
« Ostatnia zmiana: Niedziela, 12 Sierpień 2007, 22:08 wysłana przez mobi »



Offline bern

  • Swojak
  • ***
  • Podziękowań: 2
  • iZabawka 3G, htc diamond, eee 1201n
Odp: Ustawienia A2DP rozwiazywanie problemu
« Odpowiedź #4 dnia: Poniedziałek, 13 Sierpień 2007, 20:33 »
wiec a2dp dziala bez zarzutu (poza brakiem opcji "set as wireless stereo")
nie wiem czego brakuje..
porownuje rozne romy ale generalnie nie jest to kwestia zadnych priority256, bitpoolow ani innych wavedev...
jednak nie moge sie oprzec wrazeniu ze w nbd mniej swiszcza wysokie tony.. byc moze to tylko wrazenie wynikajace z niemozliwosci bezposredniego porownania.


btw - czy ktos wie co nbd robi (albo skad wzial) z audiomanagerem? chodzi mi o inne tlo i to ze sie tytul nie przewija.. ogolnie wyglada inaczej niz wszystkie jakie w cabach znalazlem a dziala sporo szybciej (choc dalej zabiera straszne ilosci ramu..)

forum.mobione.pl - Android - Windows mobile - modyfikacje

Odp: Ustawienia A2DP rozwiazywanie problemu
« Odpowiedź #4 dnia: Poniedziałek, 13 Sierpień 2007, 20:33 »