Autor Wątek: RAPI w Hermesie?  (Przeczytany 1573 razy)

Offline utak3r

  • Global Moderator
  • Core
  • *****
  • Podziękowań: 140
  • Samsung Note 4
RAPI w Hermesie?
« dnia: Piątek, 17 Sierpień 2007, 10:15 »
Hm, piszę sobie taki programik na PC, dający różnorakie info o podłączonym PDA (bateria, pamięć, wolne miejsce, itp., w planach branie zrzutów screena i zapewne inne pierdółki). Testowałęm na swojej Himalayi i ok :) Ale właśnie przed chwilą podłączyłem Hermesa - i niby ok, ale jedna dziwna sprawa... stan naładowania backup battery - 255% ;) No żesz... ktoś coś wie na ten temat? Ten Hermes ma WM6, moja Himalaya WM5. Czyżby wprowadzili taką pierdołowatą zmianę? Stan baterii głównej pokazuje mi ok.

BTW, jak programik dotrze do jakiegoś stanu szerszej używalności, oczywiście go udostępnię ;D

Offline mdsoft

  • GZU
  • Swojak
  • ****
  • Podziękowań: 11
Odp: RAPI w Hermesie?
« Odpowiedź #1 dnia: Piątek, 17 Sierpień 2007, 12:12 »
Cytat: utak3r
{...ciach}
Ale właśnie przed chwilą podłączyłem Hermesa - i niby ok, ale jedna dziwna sprawa... stan naładowania backup battery - 255% ;)
{ciach...}
Domyślam się, że używasz CeGetSystemPowerStatusEx.
Sprawdziłeś jaką wartość przyjmuje BackupBatteryFlag w strukturze SYSTEM_POWER_STATUS_EX?
Prawdopodobnie będzie to BATTERY_FLAG_NO_BATTERY albo BATTERY_FLAG_UNKNOWN.

Wartość 255 w BackupBatteryLifePercent odpowiada statusowi BATTERY_PERCENTAGE_UNKNOWN.
Może Hermes nie ma jako takiej baterii backup'owej? albo chłopaki w HTC o "czymś" zapomnieli kompilując system :D

forum.mobione.pl - Android - Windows mobile - modyfikacje

Odp: RAPI w Hermesie?
« Odpowiedź #1 dnia: Piątek, 17 Sierpień 2007, 12:12 »

Offline utak3r

  • Global Moderator
  • Core
  • *****
  • Podziękowań: 140
  • Samsung Note 4
Odp: RAPI w Hermesie?
« Odpowiedź #2 dnia: Piątek, 17 Sierpień 2007, 16:33 »
Cytat: mdsoft
Wartość 255 w BackupBatteryLifePercent odpowiada statusowi BATTERY_PERCENTAGE_UNKNOWN.
Może Hermes nie ma jako takiej baterii backup'owej? albo chłopaki w HTC o "czymś" zapomnieli kompilując system :D
:-X ::) ;D
geezzz... trzeba będzie dodać sprawdzanie tych wartości ;) lol, dzięki.

forum.mobione.pl - Android - Windows mobile - modyfikacje

Odp: RAPI w Hermesie?
« Odpowiedź #2 dnia: Piątek, 17 Sierpień 2007, 16:33 »