Autor Wątek: [HTC Kaiser] Co z obsluga microSD HC???  (Przeczytany 3006 razy)

melhiore

  • Gość
[HTC Kaiser] Co z obsluga microSD HC???
« dnia: Środa, 11 Lipiec 2007, 17:58 »
Hejka. Czy udalo sie komus znalezc dane techniczne Kaisera, w ktorych okreslony jest rodzaj obslugiwanych kart microSD. Na stronie HTC oczywiscie nie ma jeszcze oficjalnej informacji a to co mi udalo sie znalezc lezy daleko od ogladanych przeze mnie faktow z prezentacji :)

Wierze, ze Kaiser powinien obslugiwac takie karty, bo i Touch je juz obsluguje... A zatem to:

http://www.expansys.com/p.aspx?i=148763

moze stac sie nastepnym celem w zyciu :)

Offline mobi

  • Administrator
  • Core
  • *****
  • Podziękowań: 351
  • Wizard/HD2/Kaiser/SGS3/HTC E8/HTC 10/Xiaomi MiA1
Odp: [HTC Kaiser] Co z obsluga microSD HC???
« Odpowiedź #1 dnia: Środa, 11 Lipiec 2007, 18:35 »
a widzialem przejscowke z micro na mini na sd
wiec jak by nie bylo, kupujac micro, uzyjesz jej wszedzie :)



forum.mobione.pl - Android - Windows mobile - modyfikacje

Odp: [HTC Kaiser] Co z obsluga microSD HC???
« Odpowiedź #1 dnia: Środa, 11 Lipiec 2007, 18:35 »

nothin

  • Gość
Odp: [HTC Kaiser] Co z obsluga microSD HC???
« Odpowiedź #2 dnia: Środa, 11 Lipiec 2007, 19:00 »
ale nie rozumiem, szukasz informacji o 100% pewnym brandzie kart działających w tym modelu, czy o możliwość użycia minisdhc w ogóle?
« Ostatnia zmiana: Środa, 11 Lipiec 2007, 19:06 wysłana przez nothin »

forum.mobione.pl - Android - Windows mobile - modyfikacje

Odp: [HTC Kaiser] Co z obsluga microSD HC???
« Odpowiedź #2 dnia: Środa, 11 Lipiec 2007, 19:00 »

melhiore

  • Gość
Odp: [HTC Kaiser] Co z obsluga microSD HC???
« Odpowiedź #3 dnia: Środa, 11 Lipiec 2007, 19:08 »
Panowie - przede wszystkim microSD :) Kaiser takie wlasnie obsluguje - wieksze nie wejda...

Poszukuje informacji o mozliwosci uzycia microSD HC wogole... Konkretny brand na chwile obecna nie jest interesujacy :)

Offline Dinth

  • GZU
  • Core
  • ****
  • Podziękowań: 14
Odp: [HTC Kaiser] Co z obsluga microSD HC???
« Odpowiedź #4 dnia: Środa, 11 Lipiec 2007, 23:08 »
Tak. Kaiser teoretycznie obsluguje SDHC, o czym jasno daje do zrozumiena pierwsza strona wynikow z google :)
Moj sprzet: Compaq iPAQ 3660 > Compaq iPAQ 3850 >HP iPAQ h4150 > Nokia N95-2 > HTC HD2 > iPhone 3GS 32GB + new Ipad 32GB > Nokia Lumia 920
Sprzet mojej drugiej polowki: Nokia N73 > HTC Incredible S > Nokia Lumia 800

melhiore

  • Gość
Odp: [HTC Kaiser] Co z obsluga microSD HC???
« Odpowiedź #5 dnia: Środa, 11 Lipiec 2007, 23:25 »
Toretycznie to ja wiem, google powiedzialy mi to samo... Myslalem jednak o tym czy ktos ma jakies "nieoficjalne" dane z xda-developers albo czegos podobnego - nawet po rosyjsku :)

Mysle jednak, ze skoro Touch juz wskoczyl z obsluga tego standardu to mila kontynuacja tradycji bedzie implementacja SDHC w nastepnych modelach - obym sie nie przeliczyl... :)

Offline Dinth

  • GZU
  • Core
  • ****
  • Podziękowań: 14
Odp: [HTC Kaiser] Co z obsluga microSD HC???
« Odpowiedź #6 dnia: Czwartek, 12 Lipiec 2007, 08:59 »
No to Kaiser ma w oficjalnej specyfikacji obsluge SDHC. Napisalem teoretycznie bo nie znalazlem zadnego potwierdzenia dzialania tego np. na forach.
Moj sprzet: Compaq iPAQ 3660 > Compaq iPAQ 3850 >HP iPAQ h4150 > Nokia N95-2 > HTC HD2 > iPhone 3GS 32GB + new Ipad 32GB > Nokia Lumia 920
Sprzet mojej drugiej polowki: Nokia N73 > HTC Incredible S > Nokia Lumia 800

Offline killcabbie

  • Global Moderator
  • Core
  • *****
  • Podziękowań: 15
  • iPad, iPod touch, Defy
Odp: [HTC Kaiser] Co z obsluga microSD HC???
« Odpowiedź #7 dnia: Czwartek, 12 Lipiec 2007, 10:03 »

melhiore

  • Gość
Odp: [HTC Kaiser] Co z obsluga microSD HC???
« Odpowiedź #8 dnia: Czwartek, 12 Lipiec 2007, 10:05 »
To jest DOKLADNIE to czego szukalem :) Dzieki serdeczne - nie uczestnicze we wszystkich forach wiec zdalem sie na Wasza opinie - Dzieki za informacje :)

forum.mobione.pl - Android - Windows mobile - modyfikacje

Odp: [HTC Kaiser] Co z obsluga microSD HC???
« Odpowiedź #8 dnia: Czwartek, 12 Lipiec 2007, 10:05 »