Dla poczatkujących" /> Glofiish ETEN M700 - Początkujący użytkownik - Dla poczatkujących - forum.mobione.pl - Android - Windows mobile - modyfikacje

Autor Wątek: Glofiish ETEN M700 - Początkujący użytkownik  (Przeczytany 2210 razy)

4R13L

• Gość
Glofiish ETEN M700 - Początkujący użytkownik
« dnia: Sobota, 05 Wrzesień 2009, 18:35 »
Witam.
Ostatnio zakupiłem na aukcjach allegro wymieniony w temacie telefonik i właśnie czekam aż poczta polska go dostarczy :) Ten telefonik jest moją pierwszą przygodą z telefonami typu PDA oraz Windows mobile. Wcześniej używałem jedynie telefonów nokii i postanowiłem spróbować czegoś innego. Jeśli chodzi o te tematy to jestem zielony, dlatego też poszukiwałem for tematycznych i jedynie na Waszym znalazłem najwięcej informacji, jednak aby je zrozumieć trzeba być zaawansowanym użytkownikiem w tym temacie.
Dlatego chciałbym zapytać:
1. Czy mógłby mi ktoś z Was wskazać gdzie mogę znaleźć jakiś poradnik, przewodnik, w którym mógłbym dowiedzieć się czegoś na temat tych urządzeń i poznać wskazówki które pomogą mi w obsłudze np telefonu Glofiish ETEN M700?
2. Czy mógłbym otrzymać wskazówki na temat tego co powinienem zrobić gdy otrzymam już ten telefonik, tzn. wgrywanie łatek, aplikacji, aby działał wydajnie i stabilnie? Czy powinienem zmienić WM (obecnie wgrany jest "Windows Mobile 5.0 for Pocket PC z AKU 3.2.") na nowszą wersję? Czy nie potrzeba?
Będę wdzięczny za każdą odpowiedź. :ok:
Dziękuję i pozdrawiam. :)

Offline utak3r

• Global Moderator
  • Core
  • Podziękowań: 140
  • Samsung Note 4
Odp: Glofiish ETEN M700 - Początkujący użytkownik
« Odpowiedź #1 dnia: Sobota, 05 Wrzesień 2009, 18:38 »
Witamy :)

Ostatnio zakupiłem na aukcjach allegro wymieniony w temacie telefonik

to nie jest "telefonik"  :8)

1. Czy mógłby mi ktoś z Was wskazać gdzie mogę znaleźć jakiś poradnik, przewodnik

http://pda2day.pl/