Autor Wątek: Half Life na PPC  (Przeczytany 4378 razy)

Offline Sainti

  • GZU
  • Core
  • ****
  • Podziękowań: 101
  • Lumia 920
Half Life na PPC
« dnia: Sobota, 20 Grudzień 2008, 14:02 »
Może nie do końca. ;)

Znalazłem informację o modzie do Quake I, który przypomina słynną grę od Sierry. Jako, że istnieje pocketowy Pocket Quake, można też na nim uruchomić tego moda.


Linki do jakiejś paczki znalezionej w necie (180MB):
http://rapidshare.com/files/174184570/qhl.rar

Więcej informacji:
http://www.quakeone.com/forums/showthread.php?t=4030

Offline yomaa

  • Senior
  • ****
  • Podziękowań: 7
  • Toshiba G900//Nokia N-Gage QD
Odp: Half Life na PPC
« Odpowiedź #1 dnia: Wtorek, 23 Grudzień 2008, 15:28 »
Ta paczka to nie wszystko bo po rozpakowaniu w pliku ReadMe jest napisane iż trzeba ściągnąć dodatkowy plik, lecz mi niestety nie działa link.
Ogółem gra odpala się do momentu gdy pojawia się to co na filmiku i pokazuje się komunikat couldn't find gfx.wad(plik jest w rozpakowanej paczce).


Offline Poklik

  • Moderator
  • Senior
  • ****
  • Podziękowań: 9
  • eee... 901
Odp: Half Life na PPC
« Odpowiedź #2 dnia: Niedziela, 11 Styczeń 2009, 00:28 »
Ogółem gra odpala się do momentu gdy pojawia się to co na filmiku i pokazuje się komunikat couldn't find gfx.wad(plik jest w rozpakowanej paczce).
Już dobrze tego nie pamiętam, jednak chyba właśnie taki komunikat pokazywał się gdy brakowało wolnej pamięci RAM, pomimo posiadania wszystkich potrzebnych plików. Kiedyś zwiększenie suwaczkiem RAMu wystarczało, teraz może być z tym problem. :)

PS. Mam nadzieję, że używasz nowszą, zoptymalizowaną pod XScale wersję PQuake.
Nie wiem co to, ale trzeba zrobić do tego maszynę wirtualną.


nothin

  • Gość
Odp: Half Life na PPC
« Odpowiedź #3 dnia: Niedziela, 11 Styczeń 2009, 00:30 »
POOOOKLIK!
jak ja się CIESZĘ, że jesteś!
Najlepszego w nowym roku!

Cytuj
PS. Mam nadzieję, że używasz nowszą, zoptymalizowaną pod XScale wersję PQuake.
0.71 72 były ostatnie?

co do quake:

gra bez pqlaunchera MUSI być na karcie w /quake bodaj;

gdy mamy pquakelauncher, quake moze być tam, gdzie zapodamy w pql ściezkę;
nadal trzeba przestrzegać ułożenia plików wewnątrz kat. quake...


btw.. czy to nie działa, czy mi nie działa..
Cytuj
http://www.quakeone.com/forums/showthread.php?t=4030
« Ostatnia zmiana: Niedziela, 11 Styczeń 2009, 00:36 wysłana przez nothin »

Offline Poklik

  • Moderator
  • Senior
  • ****
  • Podziękowań: 9
  • eee... 901
Odp: Half Life na PPC
« Odpowiedź #4 dnia: Niedziela, 11 Styczeń 2009, 00:45 »
Najlepszego w nowym roku!
I Tobie też najlepszego :)

0.71 72 były ostatnie?
Prawdę mówiąc nie mam pojęcia :) Ostatni raz gdy grałem w Q1 na pockecie 'najnowszą' wersję pobierałem z http://www.herz-power.de/pq.php
Nie wiem co to, ale trzeba zrobić do tego maszynę wirtualną.


roopiec

  • Gość
Odp: Half Life na PPC
« Odpowiedź #5 dnia: Piątek, 27 Luty 2009, 14:14 »
działa działa kiedyś pisalem z kolesiem co cos w tym uleprzal, niektóre miejsca trzeba przechodzic "noclip'em" i nie kazda wersja pozwala na save'wowanie jak mam v067 i nie moge a jego v070 nie chce wystartowac u mnie.
:kosa: więcej tutaj

//bez linków do takich miejsc!!
mobi

sry zapomniałem, że tam był download, chodziło mi tylko o info na ten tema. my bad  :oT

//poprawiłem rozlazłego linka
Speeder
« Ostatnia zmiana: Czwartek, 21 Maj 2009, 09:35 wysłana przez Speeder »