Autor Wątek: ScummVM 0.12  (Przeczytany 7551 razy)

Offline Dinth

  • GZU
  • Core
  • ****
  • Podziękowań: 14
ScummVM 0.12
« dnia: Sobota, 23 Czerwiec 2007, 17:27 »
czekamy na nowa wersje 0.10.0. bedzie w niej obsluga miedzy innymi gry Nippon Safes, Touche: The Adventure of the Fifth Musketeer, Future Wars, Gobliins 2, Goblins 3, Ween: The Prophecy oraz Bargon Attack. Obecnie jest w fazie testow i mozna ja pobrac z oficjalnego SVN (oczywiscie źródła, zeby nie bylo zbyt pieknie:)
strona programu: http://www.scummvm.org
wersja 0.9.1 Windows CE/PPC: http://prdownloads.sourceforge.net/scummvm/scummvm-0.9.1-WinCE.zip?download
wersja 0.10.0 Windows CE/PPC: http://prdownloads.sourceforge.net/scummvm/scummvm-0.10.0-WinCE.zip?download
Zrzuty ekranu:




Aktualny build z SVN: http://4pda.ru/forum/attach/823051/scummvm_0.10.0svn_2007_05_27.zip

Zmiany w wersji 0.10.0:
1. Obsługa nowych silników, a co za tym idzie gier:
* Silnik Sierra AGI: Space Quest I i II, King's Quest I-III i wiele, wiele innych, włączając gry stworzone przez fanów.
* Silnik Cinematique evo 1: Future Wars.
* Silnik GOB: Bargon Attack, Gobliins 2, Goblins 3, Ween: The Prophecy.
* Silnik AGOS: Simon the Sorcerer's Puzzle Pack.
* Silnik Parallaction: Nippon Safes Inc.
* Silnik gry Touche: The Adventures of the Fifth Musketeer.
2. Filmiki DXA (lepsza jakość od MPEG2) teraz mogą być jeszcze mocniej skompresowane oraz użyte w grze Broken Sword.
3. Dodano opcje "Mass Add" która przeszuka wszystkie podkatalogi wybranego katalogu pod kątem obsługiwanych gier.
4. Kilka ciekawych usprawnień dla portów na inne platformy.
5. Setki drobnych poprawek.

//dałem to, co zapodał Utak3r
mobi
« Ostatnia zmiana: Czwartek, 21 Maj 2009, 17:23 wysłana przez mobi »
Moj sprzet: Compaq iPAQ 3660 > Compaq iPAQ 3850 >HP iPAQ h4150 > Nokia N95-2 > HTC HD2 > iPhone 3GS 32GB + new Ipad 32GB > Nokia Lumia 920
Sprzet mojej drugiej polowki: Nokia N73 > HTC Incredible S > Nokia Lumia 800

Przemol

  • Gość
Odp: ScummVM
« Odpowiedź #1 dnia: Sobota, 23 Czerwiec 2007, 19:26 »
Gralem ostatnio sporo w day of the tentacle, gra dziala rewelacyjnie. Nie ma zadnych problemow z save a kiedys byly. Dobrze sobie przypomniec gry, w ktore sie gralo wiele lat temu.
Generalnie uwazam ze scumm to jedyna z malymi wyjatkami sensowna rozrywka na pda. Sterowanie stylusem sprawdza sie perfekcyjnie.
Do tej najnowszej wersji mam zastrzezenie - nie dziala dobrze na vga, odpala sie male okienko i nie ma skalowania czy jak to nazwac. Stara wersja 0.6.1b  dziala bez problemowo na qtec 9000. Nowa niestety nie.


Offline Dinth

  • GZU
  • Core
  • ****
  • Podziękowań: 14
Odp: ScummVM 0.10.0
« Odpowiedź #2 dnia: Niedziela, 24 Czerwiec 2007, 11:31 »
no i mamy nowa wersje :)
dalej brakuje obslugi Discworld I&II ale kiedyś tam napewno się pojawi
Moj sprzet: Compaq iPAQ 3660 > Compaq iPAQ 3850 >HP iPAQ h4150 > Nokia N95-2 > HTC HD2 > iPhone 3GS 32GB + new Ipad 32GB > Nokia Lumia 920
Sprzet mojej drugiej polowki: Nokia N73 > HTC Incredible S > Nokia Lumia 800


nothin

  • Gość
Odp: ScummVM 0.10.0
« Odpowiedź #3 dnia: Czwartek, 28 Czerwiec 2007, 05:07 »
o m f g  !!!!!!!!!!!
http://www.scummvm.org/compatibility.php?details=elvira1
- Amiga and Atari ST and DOS versions are supported by this target

panowie, to wspaniała gra.
« Ostatnia zmiana: Czwartek, 28 Czerwiec 2007, 05:09 wysłana przez nothin »

Offline Dinth

  • GZU
  • Core
  • ****
  • Podziękowań: 14
Odp: ScummVM 0.11.1
« Odpowiedź #4 dnia: Poniedziałek, 03 Marzec 2008, 10:42 »
Wersja 0.11.1 już jest dostępna :)
http://prdownloads.sourceforge.net/scummvm/scummvm-0.11.1-WinCE.zip?download
Changelog:
    * Improvements for the Digital iMUSE subsystem. This fixes several glitches in The Curse of Monkey Island.
    * Fixes for cursors in games by Humongous Entertainment.
    * Fix for zombies in King's Quest 4.
    * Fix for changing palettes in fanmade games using AGIPAL.
    * Fixed some conversation crashes in the German version of Lure of the Temptress.
    * Fixed operation of the optional copy protection dialog in the German version of Lure of the Temptress.
    * Added saving of conversation flags in Lure of the Temptress as to whether a particular conversation option had been previously selected or not.
    * Fix for the rat maze bug in Inherit the Earth which made game not completable.
    * Fixes for Inherit the Earth and I Have no Mouth, and I Must Scream game startup on a number of platforms.
    * More bug fixes.
Moj sprzet: Compaq iPAQ 3660 > Compaq iPAQ 3850 >HP iPAQ h4150 > Nokia N95-2 > HTC HD2 > iPhone 3GS 32GB + new Ipad 32GB > Nokia Lumia 920
Sprzet mojej drugiej polowki: Nokia N73 > HTC Incredible S > Nokia Lumia 800


Offline Dinth

  • GZU
  • Core
  • ****
  • Podziękowań: 14
Odp: ScummVM 0.11.1
« Odpowiedź #5 dnia: Wtorek, 11 Marzec 2008, 16:09 »
W najblizszej wersji zostanie dodana obsluga gry Lost in Time.
Juz mozna w nia pograc w wersji z SVNu (na WM jak sobie ktos sam skompiluje :) )

Niedlugo tez (moze juz w nastepnym releasie) bedzie obsluga Grim Fandango.

Niestety na Discworlda dalej trzeba czekac nie wiadomo ile :( Poki co wiadomo tyle:
Around October 2005 we learned that the source code has been successfully located and started waiting for it to be sorted and sent to us.

As of 11th March 2008, we are still awaiting delivery of the source code. Additional attempts to locate a second copy of the code have not been successful, and we are now waiting on final word on whether the code we have located will ever be released. If not, a more serious attempt at reverse engineering will be made, although the time this process takes cannot be estimated.
Moj sprzet: Compaq iPAQ 3660 > Compaq iPAQ 3850 >HP iPAQ h4150 > Nokia N95-2 > HTC HD2 > iPhone 3GS 32GB + new Ipad 32GB > Nokia Lumia 920
Sprzet mojej drugiej polowki: Nokia N73 > HTC Incredible S > Nokia Lumia 800

nothin

  • Gość
Odp: ScummVM 0.11.1
« Odpowiedź #6 dnia: Środa, 03 Wrzesień 2008, 01:15 »
jest juz 12.

Offline Dinth

  • GZU
  • Core
  • ****
  • Podziękowań: 14
Odp: ScummVM 0.12
« Odpowiedź #7 dnia: Środa, 03 Wrzesień 2008, 10:42 »
Dokładnie.

Cytuj
- Added support for The Legend of Kyrandia: Book Two: Hand of Fate.
   - Added support for The Legend of Kyrandia: Book Three: Malcolm's Revenge.
   - Added support for Lost in Time.
   - Added support for The Bizarre Adventures of Woodruff and the Schnibble.
   - Added support for the PC version of Waxworks.
   - Added support for the Macintosh version of I Have no Mouth, and I
     must Scream.
   - Added support for Drascula: The Vampire Strikes Back.
   
 General:
   - Added CAMD MIDI driver for AmigaOS4.
   - Revived the PS2 port (was already in 0.11.1 but was forgotten in the
     release notes).
   - Plugged numerous memory leaks in all engines (part of GSoC'08 task),
   - Added audio double buffering to the SDL backend, which fixes the
     problems with the MT-32 emulator on Mac OS X (for now only enabled
     on Mac OS X).

 AGOS:
   - Fixed crashes during certain music in Amiga versions of Elvira 1 and
     Simon the Sorcerer 1.
   - Fixed palette issues in Amiga versions of Simon the Sorcerer 1.

 Queen:
   - Speech is played at the correct sample rate. (It used to be pitched a bit
     too low.)

 SCUMM:
   - Rewrote parts of Digital iMUSE, fixing some bugs.
   - Rewrote the internal timer code, fixing some speed issues in e.g. COMI.
   - Improved support for sound effects in Amiga version of Zak McKracken.
   - Added support for mixed Adlib/MIDI mode in Monkey Island 1 (Floppy).

Szczegolnie obsluga Hand Of Fate cieszy ;)
Moj sprzet: Compaq iPAQ 3660 > Compaq iPAQ 3850 >HP iPAQ h4150 > Nokia N95-2 > HTC HD2 > iPhone 3GS 32GB + new Ipad 32GB > Nokia Lumia 920
Sprzet mojej drugiej polowki: Nokia N73 > HTC Incredible S > Nokia Lumia 800

Offline Dinth

  • GZU
  • Core
  • ****
  • Podziękowań: 14
Odp: ScummVM 0.12
« Odpowiedź #8 dnia: Piątek, 20 Luty 2009, 18:13 »
Lada moment nowa wersja z obsluga enginu FreeSCI. Tytuly bez jakiejs rewelacji, oprocz The 7th Guest, ktora byla swego czasu pamietam dosc glosna (choc nigdy nie gralem).
Oprocz tego ukonczono projekt stworzenia od nowa muzyki do Discworlda, co moze niektorych zaciekawic
Moj sprzet: Compaq iPAQ 3660 > Compaq iPAQ 3850 >HP iPAQ h4150 > Nokia N95-2 > HTC HD2 > iPhone 3GS 32GB + new Ipad 32GB > Nokia Lumia 920
Sprzet mojej drugiej polowki: Nokia N73 > HTC Incredible S > Nokia Lumia 800

nothin

  • Gość
Odp: ScummVM 0.12
« Odpowiedź #9 dnia: Piątek, 20 Luty 2009, 18:16 »
Cytuj
The 7th Guest
dokładnie.


Offline Speeder

  • Global Moderator
  • Core
  • *****
  • Podziękowań: 26
  • Galaxy Note 2
Odp: ScummVM 0.12
« Odpowiedź #10 dnia: Czwartek, 21 Maj 2009, 09:33 »
Dinth, zlinkuj jakieś inne screeny w pierwszym poście, te dają hmm... kiepski pogląd ;) A temat jest godny uwagi..

Offline utak3r

  • Global Moderator
  • Core
  • *****
  • Podziękowań: 140
  • Samsung Note 4
Odp: ScummVM 0.12
« Odpowiedź #11 dnia: Czwartek, 21 Maj 2009, 14:07 »
To ja rzucę kilka:






Offline Speeder

  • Global Moderator
  • Core
  • *****
  • Podziękowań: 26
  • Galaxy Note 2
Odp: ScummVM 0.12
« Odpowiedź #12 dnia: Piątek, 22 Maj 2009, 23:52 »
W sumie to mogłem zgooglać i wrzucić sam, no ale przecież wszyscy wiemy, kto jest tutaj najleniwszym GMem :p

nothin

  • Gość
Odp: ScummVM 0.12
« Odpowiedź #13 dnia: Sobota, 19 Wrzesień 2009, 15:15 »
wersja 1.0 rc1 do pobierania:
http://prdownloads.sourceforge.net/scummvm/scummvm-1.0.0rc1-WinCE.zip?download
otrzymujemy dwa DUŻE exeki(WARTO upxować), każdy z nich uruchamia część gier...
Działa świetnie(na testowanych amigowych Elvirach).

The list of changes which are prepared for you in this release is quite long. The highlights are:
Added support for Discworld
Added support for Discworld 2 - Missing Presumed ...!?
Added support for Return to Zork
Added support for Leather Goddesses of Phobos 2
Added support for The Manhole
Added support for Rodney's Funscreen
Added support for Cruise for a Corpse
Improved GUI vastly: added quick search, introduced per-game options, improved mass-add dialog
Broken Sword 1 & 2 now run with original cutscenes
Increased The 7th Guest microscope puzzle difficulty to match original
Major improvements to PSP, PS2 and WinCE ports

pełniejszy changelog:
http://scummvm.svn.sourceforge.net/svnroot/scummvm/scummvm/tags/release-1-0-0rc1/NEWS
« Ostatnia zmiana: Sobota, 19 Wrzesień 2009, 15:28 wysłana przez nothin »

Offline Sainti

  • GZU
  • Core
  • ****
  • Podziękowań: 101
  • Lumia 920
ScummVM 1.0.0
« Odpowiedź #14 dnia: Piątek, 18 Grudzień 2009, 23:41 »
Dzisiaj zajrzałem na stronę ScummVM, żeby pobrać sobie go na Diamonda i widzę, że już od miesiąca jest wersja 1.0.0. :jupi:
Cytuj
New Ports:
   - Added MotoEZX and MotoMAGX ports.

 General:
   - Fixed several bugs in GUI.
   - Updated the project logo and icons.
   - Clarified licenses for several PS2 port files.

 SCUMM:
   - Fixed crash on Macintosh versions of Putt-Putt Joins the Parade and Fatty
     Bear's Birthday Surprise.
   - Fixed game save in Macintosh versions of HE games.
   - Fixed default save game path in later HE games.
   - Fixed palette in NES version of Maniac Mansion.
   - Fixed palette in Amiga version of Secret of Monkey Island.
   - Fixed cutscenes not stopping music after pressing ESC in DIG.
   - Fixed lip-sync in Fatty Bear.
   - Fixed crash in FT when entering inventory.

  WinCE port:
   - Improved compatibility with VGA devices.
Oraz poprawki do różnych gier. Szczegółowy changelog.