Autor Wątek: HD2 a gwarancja od HTC  (Przeczytany 1792 razy)

Offline Dinth

  • GZU
  • Core
  • ****
  • Podziękowań: 14
HD2 a gwarancja od HTC
« dnia: Poniedziałek, 07 Maj 2012, 13:16 »
Pytanie moze sie wydac glupie niektorym, ale naprawde nie wiem :) Orientuje sie ktos czy gwarancja na HD2 od producenta liczy sie zawsze od daty zakupu, czy tez po naprawie gwarancyjnej liczy sie od daty naprawy gwarancyjnej ?

Swoja droga bardzo sobie chwale naprawe gwarancyjna w HTC, kurier przyjechal odebrac, po tygodniu kurier przywiozl telefon spowrotem, w telefonie wedlug karty naprawy wymieniono polowe bebechow (mimo ze wedlug xda-developers for wystarczylo wymienic jeden kabelek:), dotyk dziala 100 razy dokladniej niz na egzemplarzu sklepowym, a jeszcze gratis nakleili najlepsza folie na wyswietlacz jaka w zyciu widzialem :)
Moj sprzet: Compaq iPAQ 3660 > Compaq iPAQ 3850 >HP iPAQ h4150 > Nokia N95-2 > HTC HD2 > iPhone 3GS 32GB + new Ipad 32GB > Nokia Lumia 920
Sprzet mojej drugiej polowki: Nokia N73 > HTC Incredible S > Nokia Lumia 800

Offline mobi

  • Administrator
  • Core
  • *****
  • Podziękowań: 351
  • Wizard/HD2/Kaiser/SGS3/HTC E8/HTC 10/Xiaomi MiA1
Odp: HD2 a gwarancja od HTC
« Odpowiedź #1 dnia: Poniedziałek, 07 Maj 2012, 19:40 »
Od daty zakupu, chyba, że dostaniesz nową sztukę, to wtedy od daty wymiany.
To co wymieniłeś na plus serwisu HTC, to wg. mnie norma, kurier przyjechał, serwis naprawił i odesłał, tak mi się zdaje, że powinno to funkcjonować w XXI w.

Co do kabelka, to łatwiej jest wymienić wszystko niż odlutować/wlutować kabelek.
Hmmm, folia, kiedyś używałem, i byłem wielkim zwolennikiem folii na SE, Wizardzie, Kaiserze i HD2, ale z HD2 odkleiłem folię i minęło sporo czasu od tego momentu, ekran nie ma rysek, ja go noszę w kieszeni i jest lepiej niż z najlepsza folią.

forum.mobione.pl - Android - Windows mobile - modyfikacje

Odp: HD2 a gwarancja od HTC
« Odpowiedź #1 dnia: Poniedziałek, 07 Maj 2012, 19:40 »