Autor Wątek: Przepychanka z erą  (Przeczytany 2036 razy)

Offline mbw

  • Swojak
  • ***
  • Podziękowań: 2
Przepychanka z erą
« dnia: Piątek, 07 Sierpień 2009, 23:37 »
Chciałbym Wam  opisać  jak się skończyły moje  przepychanki z Erą.
Tak jak Wam pisałem popsuł mi się Iphone. Zawieszał się , raz się wyłaczyl i nie chcial sie włączyć . Ponadto słuchawki nie dzialały.
Jako , że miałem gwarancje , od razu pobiegłem do salonu , i oddałem  go na gwarancje , słuchawki i iphone.
Pani w salonie powiedziala mi ze  czas oczekiwania to  czesto dwa tygodnie.  Po dwóch tygodniach zadzwoniłem  do salonu i jako , że nie uzyskałem informacjii ,  zadzwoniłem  do   serwisu Regeneris.  Pan w Regeneris  poinformował mnie ze sluchawki nie maja gwarancjii ,    i ich nie naprawia. Wyslali do Ery kosztorys i czekaja  na  odpowiedz czy chce placic 120 zł za nowe sluchawki. Jesli  nie , to oni  nie  reperuja Iphone  ,  mimo ze jest na gwarancjii , malo tego nawet go nie sprawdzają.  Zastanawialem sie wiele razy , po co ja mam czekac , znowu czekac az przysla znowu wysylac , jakby od razu na moje polecenie nie mogli go zreperowac. Próbowałem zresztą , za pomocą tego    forum dowiedzieć się o rzekomym prawie które gwarantowałoby mi   nowy sprzet po czasie  14 dni jesli operator by mnie nie poinformował.  Okazało się , że to prawo owszem  jest ,  ale tylko  w przypadku niezgodności towaru z umową
Co ciekawe  konsultanci  są obcykani w tych prawach , bo  od razu mi uciął  jeden konsultant.
W takim razie  , odebrałem Iphone i  tego samego dnia oddałem go na niezgodność towaru z umową.
Znowu czekałem 14,  od   ery zadnego kontaktu. Wiec poszedlem ze stosowną ustawą . Przytoczyłem   konsultantom.
Próbowali sie jeszcze motac ze to nie od nich zalezy itd , ze słuchawki z mojej winy. Ale mowie ze mnie to nie obchodzi bo powinni zadzwonić do mnie  w czasie 14 dni i ze teraz chce  wymiane na nowy sprzet.
Pan powiedział ze w czwartek dostanę ( ja byłem u nich we wtorek)
W czwartek przychodzę , Pani mówi ze w centralnym magazynie nie ma  i ze trzeba  czekac dwa tygodnie. Myslalem ze sie bawią ze mną, bo zadzwonilem do  ery i iphone byl. Ale potem pomyslalem ze moze oni maja inne magazyny.
Po kilku dniach zadzwonilem i okazalo sie  ze jest. Pan konsultant juz mnie tak znal ze sie nie pytał o sprawę, widocznie ich juz numer zlecenia  , widocznie ich juz ostro zmeczyłem. Napisał papier i  poszło.
Mam nowego Iphona .
Mimo ze to jakis czas temu sie zdarzylo postanowiłem opisać , moze komus sie przyda.  Nauczylo mnie to ze  najlepiej od razu oddawac na niezgodnosc towaru z umową.
Szczegolne podziekowania dla Lupusa i Mobiego
Pozdr

Offline mobi

  • Administrator
  • Core
  • *****
  • Podziękowań: 351
  • Wizard/HD2/Kaiser/SGS3/HTC E8/HTC 10/Xiaomi MiA1
Odp: Przepychanka z erą
« Odpowiedź #1 dnia: Piątek, 07 Sierpień 2009, 23:39 »
 :ok:


lupus

  • Gość
Odp: Przepychanka z erą
« Odpowiedź #2 dnia: Sobota, 08 Sierpień 2009, 07:37 »
no i pięknie  :ok: