Autor Wątek: Port gnuROBBO dla Windows  (Przeczytany 2628 razy)

Offline Poklik

  • GZU
  • Senior
  • ****
  • Podziękowań: 9
  • eee... 901
Port gnuROBBO dla Windows
« dnia: Poniedziałek, 12 Maj 2008, 23:47 »
Co tu dużo pisać. Z powodu, że moim głównym systemem jest nadal Win, a we wszystkie konwersje Robbo trzeba koniecznie pograć  :D postanowiłem przeportować (hmm... trochę to za mocne słowo bo tego portowania nie było za dużo :p ) gnuRobbo ( http://gnurobbo.sourceforge.net/ ) dla systemu Windows.
Aktualne biniarki można znaleźć na mojej stronie:
http://www.poklik.ovh.org/gnurobbowin057.zip

Ogólnie troszkę się rozczarowałem. Liczyłem, że jednak będzie to troszkę wierniejsza konwersja. Ale i tak należy się ukłon w stronę Arkadiusza Lipieca, twórcy gnuRobbo, że w ogóle mu się chciało. :)
Tak naprawdę głównie dwie rzeczy mi nie pasują: wolne chodzenie (chociaż nie wiem, czy nie jest to wina mojego portu, nie mam porównania, jak normalnie chodzi na Linuxie), oraz brak płynnego przewijania w pionie. Do tego dochodzi jeszcze grafika (wolę jednak oryginalne kolorki :) ), jednak to już szczegół.

Co do samego Windowsowego portu to ogólnie za bardzo nie testowałem, jedynie początek pierwszej planszy (jednak szybkość trochę denerwuje :( ). Jak widzę, to jest jakiś problem z klawiszami w głównym menu (działa tylko enter - reszta wychodzi z gry), jednak tym zajmę się już kiedy indziej.

PS. Zapomniałem dodać. Jeżeli wszystko pójdzie dobrze, to może jutro będzie także pocketowy port. :)
« Ostatnia zmiana: Poniedziałek, 12 Maj 2008, 23:50 wysłana przez Poklik »
Nie wiem co to, ale trzeba zrobić do tego maszynę wirtualną.

nothin

  • Gość
Odp: Port gnuROBBO dla Windows
« Odpowiedź #1 dnia: Poniedziałek, 12 Maj 2008, 23:57 »
Co tu dużo pisać. Z powodu, że moim głównym systemem jest nadal Win, a we wszystkie konwersje Robbo trzeba koniecznie pograć  :D postanowiłem przeportować (hmm... trochę to za mocne słowo bo tego portowania nie było za dużo :p ) gnuRobbo ( http://gnurobbo.sourceforge.net/ ) dla systemu Windows.
Aktualne biniarki można znaleźć na mojej stronie:
http://www.poklik.ovh.org/gnurobbowin057.zip

Ogólnie troszkę się rozczarowałem. Liczyłem, że jednak będzie to troszkę wierniejsza konwersja. Ale i tak należy się ukłon w stronę Arkadiusza Lipieca, twórcy gnuRobbo, że w ogóle mu się chciało. :)
Tak naprawdę głównie dwie rzeczy mi nie pasują: wolne chodzenie (chociaż nie wiem, czy nie jest to wina mojego portu, nie mam porównania, jak normalnie chodzi na Linuxie), oraz brak płynnego przewijania w pionie. Do tego dochodzi jeszcze grafika (wolę jednak oryginalne kolorki :) ), jednak to już szczegół.

Co do samego Windowsowego portu to ogólnie za bardzo nie testowałem, jedynie początek pierwszej planszy (jednak szybkość trochę denerwuje :( ). Jak widzę, to jest jakiś problem z klawiszami w głównym menu (działa tylko enter - reszta wychodzi z gry), jednak tym zajmę się już kiedy indziej.

PS. Zapomniałem dodać. Jeżeli wszystko pójdzie dobrze, to może jutro będzie także pocketowy port. :)

olej to - skoro mamy win to i tak sprawa kończy się na emulacji atari.,,
PO PROSTU, choć robbo na pc/dos jest całkiem ok.

forum.mobione.pl - Android - Windows mobile - modyfikacje

Odp: Port gnuROBBO dla Windows
« Odpowiedź #1 dnia: Poniedziałek, 12 Maj 2008, 23:57 »

Offline killcabbie

  • Global Moderator
  • Core
  • *****
  • Podziękowań: 15
  • iPad, iPod touch, Defy
Odp: Port gnuROBBO dla Windows
« Odpowiedź #2 dnia: Wtorek, 13 Maj 2008, 12:55 »
pocketowy port byłby bardzo niegłupią rzeczą, ale faktycznie dużo zależałoby od szybkości i płynności działania, a skoro na pececie się muli to mam pewne obawy. Trzymam kciuki, Poklik

forum.mobione.pl - Android - Windows mobile - modyfikacje

Odp: Port gnuROBBO dla Windows
« Odpowiedź #2 dnia: Wtorek, 13 Maj 2008, 12:55 »

Offline Poklik

  • GZU
  • Senior
  • ****
  • Podziękowań: 9
  • eee... 901
Odp: Port gnuROBBO dla Windows
« Odpowiedź #3 dnia: Wtorek, 13 Maj 2008, 13:13 »
Nothin: oczywiście, masz rację, jednak lepiej mieć wybór niż go nie mieć. :) Wiadomo, że oryginał jest lepszy i wogóle, jednak ja po prostu tak już mam - czasem wolę "natywne" konwersje - zawsze będą one lepiej przystosowane do danego urządzenia niż emulator. I tyle.

Killcabbie: z tą szybkością teoretycznie nie jest źle. Autor konwersji jak widzę przewidział  z tym problem i do każdego elementu dodał jego szybkość, która jest ustalana osobno dla każdego typu. Jednak w praktyce trochę trudniej będzie to wszystko zsynchronizować tak, aby chodziło jak w oryginale.
Nie wiem co to, ale trzeba zrobić do tego maszynę wirtualną.

forum.mobione.pl - Android - Windows mobile - modyfikacje

Odp: Port gnuROBBO dla Windows
« Odpowiedź #3 dnia: Wtorek, 13 Maj 2008, 13:13 »