Autor Wątek: HP Ipaq 614c - krok po kroku - instalacji AutoMapa Polska XL, Internet iPlus  (Przeczytany 12305 razy)

Offline exit

• Klubowicz
  • **
  • Podziękowań: 0
  • HP IPAQ 614c
Dostałem HP Ipaq 614c oraz AutoMapa Polska XL i nie wiem kompletnie jak ją zainstalować ??? Posiadam kartę 2 gb. Wiem że to głupie ale jestem zielony a na forum nic nie znalazłem.
« Ostatnia zmiana: Poniedziałek, 28 Lipiec 2008, 17:45 wysłana przez GrimReaper »

Offline may

• Administrator
  • Core
  • Podziękowań: 109
  • HTC One, Samsung GT P7500
Odp: Proszę o istrukcję krok po kroku( HP Ipaq 614c) instalacji AutoMapa Polska XL
« Odpowiedź #1 dnia: Niedziela, 27 Lipiec 2008, 13:24 »
Zacznij od tego - http://automapa.com/?PEI=53169&cid=53174&lng=PL
Zarejestruj się, ściągnij najnowszą wersję, podłącz HP do PC z zainstalowanym ActiveSync i uruchom ściągnięty plik.

Offline exit

• Klubowicz
  • **
  • HP IPAQ 614c
Odp: Proszę o istrukcję krok po kroku( HP Ipaq 614c) instalacji AutoMapa Polska XL
« Odpowiedź #2 dnia: Niedziela, 27 Lipiec 2008, 13:32 »
wszystko fajnie ale ja posiadam viste i tego programu nie zainstalujesz :D

Offline may

• Administrator
  • Core
« Odpowiedź #3 dnia: Niedziela, 27 Lipiec 2008, 13:40 »
Czyli zamiast ActiveSync masz WMDC, reszta jw

Offline bodzio69

• Świeżak ;)
  • *
« Odpowiedź #4 dnia: Niedziela, 27 Lipiec 2008, 13:53 »
exit ja tylko nie rozumiem dlaczego tutaj pytasz skoro masz orginal auto mapy przeciez masz wsparcie techniczne
http://www.automapa.pl/?PEI=38149&article_id=48490&lng=PL

Offline exit

• Klubowicz
  • **
  • HP IPAQ 614c
« Odpowiedź #5 dnia: Niedziela, 27 Lipiec 2008, 14:00 »
Dogadaj się z nimi :D życzę powodzenia , oni nie myślą i nie wiedzą co to za HP :P

Offline bodzio69

• Świeżak ;)
  • *
« Odpowiedź #6 dnia: Niedziela, 27 Lipiec 2008, 14:06 »
no w sumie moze i masz racje ale oni sa jak D* od Sra* zeby ci pomoc i ja na tym zawsze sie opieram jakby co to ich troche postrasz skargami itp. moze poskutkuje.