Autor Wątek: Różnice wydajności gry na wizardzie względem tytna  (Przeczytany 1854 razy)

Offline rhqq

  • Senior
  • ****
  • Podziękowań: 1
  • tosia g900 / blu ejndżel
Różnice wydajności gry na wizardzie względem tytna
« dnia: Sobota, 17 Styczeń 2009, 10:43 »
http://handheld.softpedia.com/get/Games/Arcade/BallBreaker-55745.shtml
bardzo wciągająca gra, jednak gdy na wizardzie śmiga płynnie nawet powyzej 40poziomu to na tytnie, a nawet na touch pro tnie i muli od pierwszych sekund... co zrobić? chciałbym w nią pograć na nowszych modelach, nie będę z sobą ciągnąć wizza tylko po to zeby na nim w to grać :P

Offline Sainti

  • GZU
  • Core
  • ****
  • Podziękowań: 101
  • Lumia 920
Odp: Różnice wydajności gry na wizardzie względem tytna
« Odpowiedź #1 dnia: Sobota, 17 Styczeń 2009, 11:06 »
Ciekawe, ale chodzi o Hermesa, czy Kaisera? Jeśli o Hermesa, to rzeczywiście dziwne, bo ludzie na tym playstation emulują. Jeśli jednak o Kaisera, to pewnie można to wytłumaczyć procesorem Qualcomma (tym bardziej, że podobny jest w Touch Pro). Nie jestem pewien, czy coś da się z tym zrobić.


Offline rhqq

  • Senior
  • ****
  • Podziękowań: 1
  • tosia g900 / blu ejndżel
Odp: Różnice wydajności gry na wizardzie względem tytna
« Odpowiedź #2 dnia: Sobota, 17 Styczeń 2009, 11:17 »
np swoją drogą tez chce zacząc emulowac psxa na tym. a chodzi o hermesa oczywiście. nie mam pojecia czemu sie tak dzieje tutaj... testowalem na jakims wm6.0 i teraz mam polocka6.1 i tak samo sie dzieje :/


Offline Sainti

  • GZU
  • Core
  • ****
  • Podziękowań: 101
  • Lumia 920
Odp: Różnice wydajności gry na wizardzie względem tytna
« Odpowiedź #3 dnia: Sobota, 17 Styczeń 2009, 11:41 »
Pewnie jakiś brak optymalizacji w kodzie gry. Może twórca miał właśnie OMAPa i nie sprawdzał na innych prockach? Jedyne co mi przychodzi do głowy, to skontaktować się z producentem i zasygnalizować problem.

Offline globalbus

  • GZU
  • Core
  • ****
  • Podziękowań: 77
  • N900 + Zest
Odp: Różnice wydajności gry na wizardzie względem tytna
« Odpowiedź #4 dnia: Sobota, 17 Styczeń 2009, 12:40 »
To jest gra sterowana touchem? Jeśli tak, to nie problem procesora, tylko sterownika dotyku.
Przerażająca większość urządzeń na rynku ma zabugowany sterownik i po dotknięciu ekranu procesor zaczyna przymulać. m. in ten bug jest w hermesie. Na G900 tego błędu nie ma.


Offline rhqq

  • Senior
  • ****
  • Podziękowań: 1
  • tosia g900 / blu ejndżel
Odp: Różnice wydajności gry na wizardzie względem tytna
« Odpowiedź #5 dnia: Sobota, 17 Styczeń 2009, 14:31 »
tak. faktycznie. gra jak nie dotykam ekranu śmiga znakomicie.

jest jakieś rozwiązanie tego problemu? jakis lepsiejszy sterownik, cokolwiek?

nothin

  • Gość
Odp: Różnice wydajności gry na wizardzie względem tytna
« Odpowiedź #6 dnia: Sobota, 17 Styczeń 2009, 14:35 »
nic nie zrobisz, pogódź się z tym - tap ekranu to 33% mocy mniej. od 4 lat to samo widzę.
przykro mi.
nie ma nic.

Offline mr_deimos

  • GZU
  • Senior
  • ****
  • Podziękowań: 19
  • HTC G1 (chwilowy odpoczynek od WinMo)
Odp: Różnice wydajności gry na wizardzie względem tytna
« Odpowiedź #7 dnia: Sobota, 17 Styczeń 2009, 16:10 »
Telefon inny niż HTC? :8)
Ale tak na serio, to może mysz na BT? Chyba widziałem kiedyś sterownik HID dla BT, ale nie jestem pewien czy nie był płatny.

Offline rhqq

  • Senior
  • ****
  • Podziękowań: 1
  • tosia g900 / blu ejndżel
Odp: Różnice wydajności gry na wizardzie względem tytna
« Odpowiedź #8 dnia: Sobota, 17 Styczeń 2009, 17:17 »
nic nie zrobisz, pogódź się z tym - tap ekranu to 33% mocy mniej. od 4 lat to samo widzę.
przykro mi.
nie ma nic.
nothin... ale i tak na Twoim romie nawet z tapnieciem śmiga... możesz to mi wytłumaczyć? zrobiłeś system ideał, tak? :P