Hmmm, sprawa wygląda mniej więcej tak - ilość szpargałów (w tym głównie różnych dokumentów) która mnie otacza zaczyna niestety przerastać moje możliwości połapania się co gdzie jest (a prawdę mówiąc - już dawno przerosła

) Niestety nie bardzo mogę to wszystko wyrzucić, bo do przechowywania pewnych papierów jestem zmuszony (dowody zakupu programów, faktury dotyczące PIT'ów itd., itp.)
Postanowiłem więc że wszystko przepatrzę i zinwentaryzuję - tak abym mógł, szukając dokumentu, w prosty sposób wyszukać to o co mi chodzi i sięgnąć do odpowiedniego segregatora i w odpowiednie jego miejsce.
Oczywiście najlepiej by był to soft na palma, bo tego mam zwykle przy sobie - a skatalogowanie papierów przyda się i w pracy i w domu.
Zna ktoś coś, co można polecić? Program powinien właściwie zawierać proste informacje - nazwę, jakiś krótki opis, lokalizację (np. "duży pokój, regał po prawej, półka trzecia, zielona teczka") i to właściwie wszystko.
Niestety, przepatrzyłem PalmGear i Handango ale nie znalazłem nic co byłoby jakoś sensownie rozwiązane (może źle szukam?). Ewentualnie znajdywałem zaawansowany soft który katalogował wszystko po numerach inwentaryzacyjnych i dodatkowo liczył jeszcze amortyzację środków trwałych :"P
Na razie wyszło mi że najlepiej jest użyć softu do robienia list (np. Bonsai czy ShadowPlan) i tak sobie radzić...
Any idea?