Autor Wątek: [Wizard] NBD 8.3  (Przeczytany 7409 razy)

nothin

  • Gość
Odp: NBD 8.3
« Odpowiedź #15 dnia: Niedziela, 19 Sierpień 2007, 15:12 »
..bo masz 2.25.11...a oni nie.

Offline mobi

  • Administrator
  • Core
  • ****
  • Podziękowań: 351
  • Wizard/HD2/Kaiser/SGS3/HTC E8/HTC 10/Xiaomi MiA1
Odp: NBD 8.3
« Odpowiedź #16 dnia: Niedziela, 19 Sierpień 2007, 15:15 »
myslisz ze jak pisze o 1.x radiu to zartuje? takie miałem w swojej spvalce


nothin

  • Gość
Odp: NBD 8.3
« Odpowiedź #17 dnia: Niedziela, 19 Sierpień 2007, 15:24 »
:) wiem, że nie żartujesz,
jedyna rzecz, dla której tu się wpisuję to chęć ukazania pewnej metody na spokój - 2.25.11 jest z wlove bodaj, i nigdy mnie nie zawiódł - w poszukiwaniu czegoś nowszego(bo tak wtedy myslałem) sprawdzałem każde jedno, aż trafiłem na zapomniany post na xdadev, w którym bardzo dokładnie gośc opisał kazde jedno radyjko używane w identycznych warunkach, potwierdził, że 2.25.11 ma najszybsze zbieranie sygnału i najmniej idiotyzmów typu "missing calls" itp.
i dałem spokój z szukaniem, bo naprawdę jest ok.

chwilowo nie mogę wyciąć samego radyjka, coby zrobić rara, ale może komuś się będzie chciało wyciąć awizardem samo radio(shelltool chyba też da radę..) i wrzucić go jako pinned download w dział romy?
« Ostatnia zmiana: Niedziela, 19 Sierpień 2007, 15:26 wysłana przez nothin »


lupus

  • Gość
Odp: NBD 8.3
« Odpowiedź #18 dnia: Niedziela, 19 Sierpień 2007, 16:36 »
2.25.11 sprawdzałem przy wrcx, zachowywało się tak samo jak wszystkie inne: wygladało to tak jak by gubiło sygnał przy czym np ikonka gprs wskazywała siec, nie można się połączyc ani wejśc do panelu wybierania numerów, rozwiązaniem było włączenie i wyłączenie modułu gsm. Mój Wizard nie przyjmował również połączeń przychodzących (poza zasięgiem). Po SR wszystko wracało do normy. Zwróciłem na to uwagę jak mnie żona zrypała że wyłączam telefon  ;D

Offline Padi

  • Klubowicz
  • **
  • Podziękowań: 1
Odp: NBD 8.3
« Odpowiedź #19 dnia: Niedziela, 19 Sierpień 2007, 20:20 »
ja mam wrcx1 i nic mi się nie wiesza i jestem zadowolony....

Mógłby mi ktoś napisać jakie bolączki ma wrcx1, bo ja nic nie znalazłem a testuje bo już chyba trzeci dzień???

radio 2.25.11 jest tutaj...
ftp://130.89.126.174:2311/Wizard/Radio_Roms/Radio_Only_Thread/Cingular_2.25.11_Radio_Only.zip
« Ostatnia zmiana: Niedziela, 19 Sierpień 2007, 20:24 wysłana przez Padi »


lupus

  • Gość
Odp: NBD 8.3
« Odpowiedź #20 dnia: Niedziela, 19 Sierpień 2007, 20:22 »
ja mam wrcx1 i nic mi się nie wiesza i jestem zadowolony....

Mógłby mi ktoś napisać jakie bolączki ma wrcx1, bo ja nic nie znalazłem a testuje bo już chyba trzeci dzień???

masz G3 czy G4?

Offline Padi

  • Klubowicz
  • **
  • Podziękowań: 1
Odp: NBD 8.3
« Odpowiedź #21 dnia: Niedziela, 19 Sierpień 2007, 20:24 »
ja mam wrcx1 i nic mi się nie wiesza i jestem zadowolony....

Mógłby mi ktoś napisać jakie bolączki ma wrcx1, bo ja nic nie znalazłem a testuje bo już chyba trzeci dzień???

masz G3 czy G4?
G3

Offline bern

  • Swojak
  • ***
  • Podziękowań: 2
  • iZabawka 3G, htc diamond, eee 1201n
Odp: NBD 8.3
« Odpowiedź #22 dnia: Niedziela, 19 Sierpień 2007, 20:54 »
no wiec - czasem (choc nie jest to dobre okreslenie bo zdarza sie dosc czesto jak sobie podsumowalem) resetuje mi sie modul gsm w momencie wybierania numeru - czekam na sygnal ale zamiast tego tel przechodzi w flight mode i szybko spowrotem lapie siec i mozna dzwonic... troche drazniace...

teraz zmienilem rom na pandore wiec inny build ale blad sie juz pojawil.. z radiem 2.25.11 teraz potestuje.. mozliwe zeby cos z nadajnikiem kolo mnie by cos bylo? (mieszkam w ciemym zakatku a do okola duze budynki i do tego mam dosc grube mury..) ;/

Offline mobi

  • Administrator
  • Core
  • ****
  • Podziękowań: 351
  • Wizard/HD2/Kaiser/SGS3/HTC E8/HTC 10/Xiaomi MiA1
Odp: NBD 8.3
« Odpowiedź #23 dnia: Niedziela, 19 Sierpień 2007, 23:07 »
a może tak nowy watek o klopotach z modulem GSM?

lupus

  • Gość
Odp: [Wizard] NBD 8.3
« Odpowiedź #24 dnia: Środa, 29 Sierpień 2007, 18:21 »
kurcze wrzuciłem dzisiaj NBD 9 i jakiś dziwny bubel mi wyskoczył! Często przy tapnięciu na ekran rysikiem słysze taki dźwięk (jak przy kilkakrotnym,szybkim wciśnięciu shifta na PC) i ekran zachowuje się tak samo jak by się wieszał-przewija na maksa do dołu. Już myślałem,że mi dotykowy wariuje. Wróciłem do Paradoxa i wsio OK. Nie wiem ale to chyba kara nothina za zmianę (zdradę) ROMu    ;D
 :haha:


Offline mobi

  • Administrator
  • Core
  • ****
  • Podziękowań: 351
  • Wizard/HD2/Kaiser/SGS3/HTC E8/HTC 10/Xiaomi MiA1
Odp: [Wizard] NBD 8.3
« Odpowiedź #25 dnia: Środa, 29 Sierpień 2007, 18:29 »
nie, nie
to jest chyba powiazane z funkcja touch flo

lupus

  • Gość
Odp: [Wizard] NBD 8.3
« Odpowiedź #26 dnia: Środa, 29 Sierpień 2007, 18:35 »
wróciłem do Paradoxa- jak na razie jest to jeden z nielicznych romów do których nie mam zastrzeżeń, przy których nic nie muszę zmieniać. Wgrałem NBD z ciekawości co tam sie zmieniło od 8.2 (ten miałem ostatnio) ale rewelacji żadnej nie widzę. ktoś gdzieś napisał "nadchodzi nowa generacja romów" nie wiem ale ja tego jakoś niezauważyłem


Offline Bzinko

  • Core
  • *****
  • Podziękowań: 2
Odp: [Wizard] NBD 8.3
« Odpowiedź #27 dnia: Środa, 29 Sierpień 2007, 18:42 »
Spróbuj jeszcze raz go wgrac bo ja nie mam z nim żadnych problemów ew wgraj nowszą wersje która sie dziś pojawiła 9.1 link
Pozdrawiam

Offline mobi

  • Administrator
  • Core
  • ****
  • Podziękowań: 351
  • Wizard/HD2/Kaiser/SGS3/HTC E8/HTC 10/Xiaomi MiA1
Odp: [Wizard] NBD 8.3
« Odpowiedź #28 dnia: Środa, 29 Sierpień 2007, 18:43 »
albo ktos mial na mysli touchflo
albo nowe jadro
innej generacji nie widze :)

to o czym pisze Lupus nie ma nic wspolnego ze zlym wgraniem, zas wersja 9.1 nic nowego nie wnosi

Offline Bzinko

  • Core
  • *****
  • Podziękowań: 2
Odp: [Wizard] NBD 8.3
« Odpowiedź #29 dnia: Środa, 29 Sierpień 2007, 19:20 »
...zas wersja 9.1 nic nowego nie wnosi
Wiem :P
Pozdrawiam