Autor Wątek: hp ipaq 6915 i windows 6.1 możliwe ??  (Przeczytany 9227 razy)

Offline czarownik2

• Świeżak ;)
  • *
  • Podziękowań: 0
hp ipaq 6915 i windows 6.1 możliwe ??
« dnia: Sobota, 14 Czerwiec 2008, 21:00 »
Jestem jeszcze zielony tzn. kupiłem HP IPAQ 6915 (kumpel kupił przywiózł mi go z Anglii) fajne urządzono tylko posiada klika wad miedzy innym angielski Windows mobile 5 i klawiaturę bez ogonków oraz ostatni właściciel instalował wszystko co popadnie co skutkuje kilkunastoma nieużywanym ikonami w programach i dziwne zachowanie po instalacji karty 4 gB SDHC po a mianowicie po pewnym czasie znikają dane na karcie pojawiają się dopiero po recesie urządzenia [oczywiście instalowałem kilak razy sterownik do obsługi tych kart (nawet klika razy)].
Teraz co chce zrobić
Głównie : Zainstalować Windows Mobile 6.1 [podobno jest po polsku i bateria na nim dłużej trzyma]
Zrobić zrzut mojego aktualnego systemu jak by coś nie wyszło [potrzebuje dokładnego przepisu bo juz szukam po w tym forum jakiegoś konkretnego narzędzia i nie znalazłem]
Potrzebuje pomocy w znalezieniu ROM’U który będzie pasował do tego urządzenia. [bądź ewentualnie przepisu (łopatologicznie) na rozebranie tego backupu i wykorzystanie tych rzeczy będących w systemie do budowy nowego romu]

Proszę… Błagam…. Pomożecie !?
« Ostatnia zmiana: Sobota, 14 Czerwiec 2008, 21:32 wysłana przez czarownik2 »

Offline killcabbie

• Global Moderator
  • Core
  • Podziękowań: 15
  • iPad, iPod touch, Defy
Odp: hp ipaq 6915 i windows 6.1 możliwe ??
« Odpowiedź #1 dnia: Niedziela, 15 Czerwiec 2008, 21:14 »
nie ma romu z WM6.1 do tego modelu...

Offline czarownik2

• Świeżak ;)
  • *
« Odpowiedź #2 dnia: Niedziela, 15 Czerwiec 2008, 21:43 »
tyle to ja wiem ale zastanawiam sie czy była by możliwość przerobienia jakiejś innej wersji romu wycięcia sterów ze starego romu z wm5 i wrzucenia do wm6.1 widziałem ze jacyś szarlatani na tym forum się tym zajmują wiec po to pisze.

Offline utak3r

• Global Moderator
  • Core