Autor Wątek: Xperia x8  (Przeczytany 8815 razy)

Offline Piertas

  • Swojak
  • ***
  • Podziękowań: 0
  • HTC Blackstone | HTC Wizard G4 | SE Xperia X8
Xperia x8
« dnia: Niedziela, 20 Luty 2011, 17:17 »
Witam
Obecnie na xperi mam wgrany stockowy andek z ery :oT, i prawdę mówiąc zaczynam miec przez niego myśli samobójcze O0.
Zastanawiam się na jaki zmienic... więc jeżeli ktoś wie coś na ten temat to proszę o pomoc.

lupus

  • Gość
Re: Xperia x8
« Odpowiedź #1 dnia: Niedziela, 20 Luty 2011, 17:25 »
1.6 czy 2.1 ?


Offline Piertas

  • Swojak
  • ***
  • Podziękowań: 0
  • HTC Blackstone | HTC Wizard G4 | SE Xperia X8
Odp: Xperia x8
« Odpowiedź #2 dnia: Niedziela, 20 Luty 2011, 18:14 »
2.1 robiłem update już


Offline mobi

  • Administrator
  • Core
  • *****
  • Podziękowań: 351
  • Wizard/HD2/Kaiser/SGS3/HTC E8/HTC 10/Xiaomi MiA1
Odp: Xperia x8
« Odpowiedź #3 dnia: Niedziela, 20 Luty 2011, 18:15 »
To może napisz czemu jest tak źle?

Offline Piertas

  • Swojak
  • ***
  • Podziękowań: 0
  • HTC Blackstone | HTC Wizard G4 | SE Xperia X8
Odp: Xperia x8
« Odpowiedź #4 dnia: Niedziela, 20 Luty 2011, 18:24 »
ok
1. smsy matko za chiny nie da się wylączyc pl słownika przez co okolo 30 znaków na sms w HTC 160.
^^ tzn da się wyłaczyc ale i tak po wejsciu w sms dalej jest słownik...
2. przytrzymanie 2 sek ikonki włącza sie menu ustawiania ikonek
^^to samo tyczy widżetow
3. odkąd jest 2.1 bateria trzyma od 1 dnia do 3 przy takim samym użytkowaniu... wiec czym to spowodowane
i inne mniej uciążliwe

ps.da sie juz zrootowac tego andka?


Offline mobi

  • Administrator
  • Core
  • *****
  • Podziękowań: 351
  • Wizard/HD2/Kaiser/SGS3/HTC E8/HTC 10/Xiaomi MiA1
Odp: Xperia x8
« Odpowiedź #5 dnia: Niedziela, 20 Luty 2011, 18:32 »
Da się zrootować, poniżej masz zbiorczy link, w którym masz zarówno instrukcję jak zrootować jak i linki do romów, intrukcji, FAQ

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=921652

Offline Piertas

  • Swojak
  • ***
  • Podziękowań: 0
  • HTC Blackstone | HTC Wizard G4 | SE Xperia X8
Odp: Xperia x8
« Odpowiedź #6 dnia: Niedziela, 20 Luty 2011, 20:13 »
ok root i ROMik zalatwione  :ok:
kolejny problem włożyłem karte mini SD HC 8gb do xperii i nie czyta jej?
wie ktoś czemu? sformatowana fat32...
czy andek wykorzystuje inne formatowanie?

Offline Budniu

  • Administrator
  • Core
  • *****
  • Podziękowań: 226
  • Nokia Lumia 820│Motorola Xoom 2 ME
Odp: Xperia x8
« Odpowiedź #7 dnia: Niedziela, 20 Luty 2011, 20:25 »
Może dlatego, że włożyłeś miniSD, a nie microSD :oT :8)
A tak poważnie to w czymś innym działała? jakiej firmy? (jak jakiś chiński szmelc to może nie działać - był artykuł o przeróbkach kart 2GB na 8GB przez skośnych).

Offline Piertas

  • Swojak
  • ***
  • Podziękowań: 0
  • HTC Blackstone | HTC Wizard G4 | SE Xperia X8
Odp: Xperia x8
« Odpowiedź #8 dnia: Niedziela, 20 Luty 2011, 20:30 »
nie nie karta dziala mialem ja w blackstone
karta z xperii dziala w htc ale problem z dzialaniem karty z htc w xperii
karta z sandisc a


mój błąd micro^^ :oT :oT

ale w ustawieniach widac pisze te 7,39mb czyli ja wykrywa moze to nie problem z kartą tylko z programami które mam
przeinstaluje je i zobaczy się..

działa :o
« Ostatnia zmiana: Niedziela, 20 Luty 2011, 20:34 wysłana przez Piertas »

lupus

  • Gość
Odp: Xperia x8
« Odpowiedź #9 dnia: Niedziela, 20 Luty 2011, 20:35 »
@Budniu... to nie tak. X8 a dokładniej jego Andek 2.1 ma czasami problemy z odczytem. Polecam Sformatować na fat16, wsadzić do X8 - ten będzie krzyczał, że nie taki format i zapyta czy sformatować. Potwierdź i tyle.
2 sprawa. X8 ma mało pamięci wewnętrznej. Poszukaj w sieci czegoś takiego Paragon Partition Manager Professional 9.0 Portable (wersja free) i podziel kartę na 2 partycje (podłączając X8 jako mass storage). Partycje obie powinny być jako PRIMARY. Jedna jako ext2 a druga na fat32. Następnie  procedurą robisz app2SD i po problemie z pamięcią. Działa na wszystkich X. Dodam, że córa zawaliła x10Mini Pro aplikacjami (z 50) i dalej ma ponad 70MB pamięci.


Offline Piertas

  • Swojak
  • ***
  • Podziękowań: 0
  • HTC Blackstone | HTC Wizard G4 | SE Xperia X8
Odp: Xperia x8
« Odpowiedź #10 dnia: Poniedziałek, 21 Luty 2011, 21:10 »
a co do partycji bo czytałem na xda  że lepiej dac ext3 podobno szybciej...
prawda to? ???

Offline mobi

  • Administrator
  • Core
  • *****
  • Podziękowań: 351
  • Wizard/HD2/Kaiser/SGS3/HTC E8/HTC 10/Xiaomi MiA1
Odp: Xperia x8
« Odpowiedź #11 dnia: Poniedziałek, 21 Luty 2011, 21:19 »
Używam ext3 pod Andkiem i sobie chwalę, ale tak naprawdę to rodzaj partycji jest drugorzędny, ważniejsza jest szybkość karty, lepiej wydać więcej kasy ale zainwestować w class 6 lub 10.


Offline Piertas

  • Swojak
  • ***
  • Podziękowań: 0
  • HTC Blackstone | HTC Wizard G4 | SE Xperia X8
Odp: Xperia x8
« Odpowiedź #12 dnia: Poniedziałek, 21 Luty 2011, 22:14 »
ok wgrałem sobie Gingerbread i jest  :ok: :ok: nie ma co porównywac to tego badziewnego 2.1..
jutro będę się bawic z tymi partycjami  :)

no i masz wykrakałem... po przejsciu w stan uśpienia (sen zimowy raczej....) nie reaguje i wybudza go tylko reset
bląd ROMu czy spaprałem coś przy zmianie? Wgrywałem poprzez xRecovery..  :gwm:
« Ostatnia zmiana: Poniedziałek, 21 Luty 2011, 22:41 wysłana przez Piertas »

lupus

  • Gość
Odp: Xperia x8
« Odpowiedź #13 dnia: Wtorek, 22 Luty 2011, 08:54 »
napisz lepiej dokładnie coś tam wgrał... bo z tego co wiem jest tylko jeden rom niestandardowy i ten akurat nie działa za dobrze (port z sense) bo to jeszcze nawet nie wersje beta (alfa).

Offline Piertas

  • Swojak
  • ***
  • Podziękowań: 0
  • HTC Blackstone | HTC Wizard G4 | SE Xperia X8
Odp: Xperia x8
« Odpowiedź #14 dnia: Wtorek, 22 Luty 2011, 10:34 »
no poprzez xRecovery i restore backupu ściagniętego z XDA. Na forum androida używali go i nie bylo takich problemow ale sciągam teraz v0.12 i zobaczymy co bedzie :ol:
« Ostatnia zmiana: Wtorek, 22 Luty 2011, 10:39 wysłana przez Piertas »